14:51

Hejsan!

Jag har kunde inte blogga igår, för jag fick så hög feber igen när jag kom hem =/. 40 grader heda jag så jag hade verkligen ingen ork att sätta mig vi datorn. Men idag känner jag mig pigg och fräch efter duschen =P. Man känner sig så äcklig när man är sjuk, men orkar inte duscha och inte göra någon ting.

Nog prat om sjukdomar. Hur måt ni idag? och vad ska ni göra under sommarlovet då? :D Jag vet inte precis vad jag ska göra i sommar. Men det ända som är bestämmt att jag och en kompis ska åka ner till stockholm och shoppa loss. =P.



(Min dator. Skulle vilja he en annu mindre som man kan ta med sig vart man än går =D)

 

Skriva något till mig?
Postat av: e

Ja du... man önskade att man hade sommarlov ;) hehe. Jag mår bra idag hur mår du?

2009-06-12 @ 15:26:44
URL: http://elinlion.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!