Måndag!

Igår gick jag och träffade mickis vid typ halv ett i natt. Kunde inte vara inne för jag hosta för mkt. Då gick jag till mamma och sov där i stället för jag var lat och inte orkade gå hem till pappa igen. Vaknade vid typ halv 10 tiden av att mamma ringde hon hade åkt i väg med ludde till djursjukhuset. Jag gick vell upp för att titta vart charlie hade lagt sig, men jag hitta han inte gick runt flera gånger och titta. Men så låg han under mammas säng =P. När mamma kom hem mådde inte ludde nå bra =/. han har nog väldigt ont i tassen.

Jag satt mej och titta på mamma mia den filmen var faktisk bra har tänkt att se den men har inte blivit så men idag vart det så =P. Jag träffa mickis igen ett tag innan jag gick hem vi prata lite. Nu är jag hemma hos pappa och sitter i mitt stökiga rum. Vill städa men får se om jag pallar det.... VILL BLI FRISK.. Antagligen gå till doktorn imon.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!