Onsdag

Idag är det onsdag och är inte frisk än =/. Men jag var till doktorn i går det gick bra, fick en medecin jag ska ta på kvällarna. Hon pratade om rökning också. Jag måste sluta röka sa hon annars kan din astma bli värre och massa mer. så det kommer bli så att jag får lov att sluta. Men det har jag tänkt ett bra tag.

Har nyss varit ut och kissat båda hundarna. är hundvakt åt den lilla, ludde han klarar sig själv men han måste juh också kissa =P. så nu ska jag gå och äta lite frukost och vänta på att mamma ska komma hem. Ha de bra =)


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!