090820

Hejsan!

Dålig uppdatering idag igen på dagen nu här, men allt kommer nu!
Det var vell rätt okej ute på hellmansö idag, men jag var inte med och gjorde något typ. Följde bara med laget och gå runt till alla stationer. Och vi åkte båt dit, jag som hatar båtar men det gick bra.

Efter skolan så åkte följde jag med sussie och hennes kompis till utanför Avesta och kika på en häst som stog i unghästflok. det var ett ettårigt sto/vallack/hingst som följde efter mig vart jag än gick. Så jävla söt =D! Och i stallet så hade dom as söta kattungar (Bild kommer senare i kväll)

Och vi hann hem till Blot sprang finalen iallafall. Fy fan 19:19! Ett till VÄRLDSREKORD! 200Meter! Shit! Han är fett grym!
Nu ska jag kika runt lite grann på datorn!


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!