17 år nu då :P

Hejsan!

Det blev inte så att jag hade tid att blogga idag :P. Jag har fira min födelsedag idag, jag har fått lite presenter, som jag visar er i morgon för nu är jag så trött.

I morgon så hinner jag inte åka till skolan för jag ska ta massa prover inför operationen. Och sen efter det så ska jag in till stan och shoppa lite grann.

Godnatt

Skriva något till mig?
Postat av: sagha

varför ska du operera dig?

2009-08-31 @ 16:01:59
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!