22:47

Hejsan!

Nu har jat tittat  klart på filmen, ojoj det var verkligen en gråt film. Om jgaa hade varit på annat humör så skulle jag nog stor tjuta hela slutet. Usch! Tycker inte om när filmer är sånna när jag är på gråt humör :P. Men sån tur var så va jag inte det idag.

Och nu ska jag läsa bloggar och lägga mig och tita på tv tills jag somnar. Och jag kommer inte att ha tid att blogga i morgon när jag vaknar, Om vi får våra datorer så uppdaterar jag under dagen om inte så bloggar jag mär jag kommer hem! Gondatt..

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!