23:40

Hejsan!

Nu har jag duschat och vidare! Jag gick ut och träffade Emelie ett tag vi hade en trevlig prat stund och tog en rök. Var juh ett tag sen man träffa henne. Och snart så ska jag lägga mig och sova så jag kommer upp i morgon också, till den jätte roliga dagen! INTE!!!! Haha. visst det blir vell kul bara inte jag måste vara med på någonting så blir ja glad =). Just nu lyssnar jag på musik och jag vill inte sluta heller för musik är BÄST =D

Och jag kommer antagligen inte ha tid att skriva innan jag åker i väg, blir lite körit med tiden!

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!