Nu kan jag skriva mer! =)

Hejsan!

Nu kan jag skriva lite mer.! Jag var hem till mamma en sväng på dagen eller ja, jag kom vell dit vid 4 tiden ungefär. Jag följde med dom upp i skogen. Och jag fick jätte fina bilder på Ludde och Charlie (Som kommer upp på bloggen senare!).

Har nyligen ätit sallad och det var jätte gott. Jag skulle kunna leva på sallad. Och då menar jag inte bara gurka och sånt utan med kassler, makaroner, Linser och massa annat gott i!. Och snart ska jag titta på Terminator 3 tror jag det var som går på 1:an.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!