Rolig dag

Hejsan!

Nu är jag hemma igen och kan blogga lite grann. Det har varit en jätte rolig dag och sett många fina hästar. Vart inte så många bilder, hade nästan ingen tid till att ta några kort heller. Men dom få bilderna kommer upp senare i kväll för just nu vill jag bara lägga mig i soffan och slippa tänka på allting ett tag.

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

nu har du chansen att anmäla dig till veckans blogg

du har tills 23.00 på dig www.sagharauseus.blogg.se

så sätt igång o anmäl dig nu!

2009-08-13 @ 21:47:12

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!