Dålig uppdatering

Hello!
Det vart ingen uppdaterat i går. Jag var så himla trött efter jag har vart ute i kylan hela dagen och tagit kort. Ni kanske undrar vad jag gjorde ute hela dagen? Jo det ska jag berätta nu.

Jag var på Romme Travbana hela söndagen, det var islandshäst tävling. Och jag var där som fotograf =P. Jag fick några bra bilden faktiskt. Ni ska få ett smakprov. En 1:a klass higst jag vart kär i.


Jag hade kul under dagen i alla fall. Sussie kom hem med 4 rosetter.

Idag då, hmm vad ska jag säga. Jag har inte gjort så mycket. Det vart inge skola i dag för min del men imon så ska jag gå dit. Jag följde med till stallet idag och tog några bilder. Fick en fräääääään bild på Alfur.



Men nu ska jag lägga mig och sova så jag kommer upp i morgon.




Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!