090120

Idag har alla varit jätte duktiga i skolan tyckte våran lärare. Det är ett + =).
Nu är det bestämt att jag ska göra två delar i NP vecka 8 i engelska vet inte riktigt vilka =P.
Kom nyss hem från stan har vart och handlat mat med pappa och sussie, och snart ska jag åka och ta ett tränings pass.
Det ska vell bli kul men jobbigt =P. Min lillebror skickade sms idag och fråga om jag ville komma hem och spela familje spel för det var så länge sen skrev han, så gulligt av han. Men det går inte nu för jag ska juh och träna så vi får ta det till helgen. Nu ska jag gå och byta om sen ska jag åka iväg. Skriver sen om hur det gick.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!