Första skol dagen!

Första dagen i dag då det var vell okej att komma tillbaka. Men det känns jobbigt för man måste juh gå upp på morgorna =/. Det var kul att träffa alla vänner i klassen som man inte har haft så mycket kontakt med under lovet.
Vi fick sluta en timme tidigare, våran lärare tycke vi var lite dryga tror jag vi prata om mycket som hände på lovet.
ja vad händer senare? Hmm. Ska hoppa in i duschen sen kanske träffa emelie ett tag. Hon har juh tagit hål i tungan nu så jag lär vell få se hur det ser ut. Jag vill pierca mig igen men vet inte riktigt vart.  Vad tycker ni? Jag har i tungan, nedre läppen på vänster sida, och i näsan på höger sida.
Kram =)



Skriva något till mig?
Postat av: Charlotte

Ville bara tipsa om en tävling i min blogg där man har chans att vinna en biobiljett. besök gärna och lägg till mig på bloggkoll :)

2009-01-08 @ 15:38:36
URL: http://madeinpaint.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!