zZzZzZzz!

Jag och emelie var ute och gick i en timme typ sen vart det att prata lite med mimmi som vi träffade.
Till nio var jag hemma och titta på nått tv program kommer inte ihåg vad det heter. Sen ville emlie träffas en stund igen för hon skulle röka, vi prata om lite saker =P..
Vi har då kommit på värsta idéen i sommar =D. 

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!
Det är juh snart gymnasie val, Vad ska jag välja? Jag funderar på 2 st som jag vill starkt. MAn om jag inte kommer in där då?  vad gör jag då?. Vet inte vad jag vill just nu känns det bara som att jag ska skita i allt och bara SOOOOVA =P. Men jag vill in på Forshaga (Hund)eller Wången (Häst). Vi får se vad som händer och sker ska i allafall prata med ungdomskonsulenten imon om några funderigar.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!