Godnatt!

Hello!

Nu har jag tittat på filmen som gick på tv3 Danmark. Och sen slutade lyckligt som dom flesta filmerna. Nu ska jag läsa bloggarna jag följer. Och sen stoppa ner näsan i boken "Om jag kunde drömma" Fett bra bok. Rekomenderas. Jag har juh 2:an också och ska löpa 3:an och 4:an jag kommer bli en riktig bokmal. HAHA!

Hoppas ni har haft en bra dag =). Jag har bara slappat för det mesta, det är juh inte roligt väder att gå ut och göra nå kul heller.

Skriva något till mig?
Postat av: marie

Hehe, kolla in mitt senaste inlägg. Vilken glass tycker du är sommarglassen 2009? =)

2009-07-09 @ 15:19:14
URL: http://marrwie.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!