Hejsan

Hejhej!

Ursäkta för dålig uppdaterna men jag har inte kommit åt något dator nar jag har varit borta, därför så mobil blogga jag igår.

Igår så var vi hemma hos en och drack lite vin och prata, det var väldigt trevlig men det var inte så kul som jag trodde det skulle vara. Menmen så kan det juh vara ibland. Var gjordeni igår ? =)

Ont i skuldran har jag också, låg i en för hård säng i natt. Så jag har lite ont faktiskt. Men det går vell över.
Nu ska jag lägga mig och ta det lugt ett tag och kanske läsa boken som jag håller på med. vi får se =P. Bloggar senare!

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!