17:38 Grilla!

Hejsan!

Nu verkar det att gå att blogga utan nårga problem. Nu har jag röljt undan på mitt rum, och duschat och greja med allt jag ska. Fick tiden att kika på top modell en sväng också. Jag skulle vilja prova att vara modell en vecka eller något. Det skulle vara kul, synd att man inte får prova sånt där bara så där =P, men en dag kanske det kommer. Vem vet =).

Nu ska jag klä mig lite gann och sen hjälp till med glrillningen tror jag, om dom har börjat med det. vad har ni gjort idag? har ni haft bra väder? Vi har haft ganska bra väder tycker jag SOL iallafalla =D
.

Skriva något till mig?
Postat av: ELLEN - fotografier

Att vara modell för en liten tid skulle faktiskt vara intressant! Tror det är galet stressat :)

2009-06-17 @ 18:08:38
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!