20;15

Hello!

Gud vilken tråkig dag. Ska det verkligen vara så här tråkigt när det är midsommar? Jag vill ut och ha kul, men det verkar som alla ska bara ha tråkigt idag. Menmen

Jag tittade på i taket lyser stjärnorna igår och den var bra faktiskt. Jag läste boken förut och den var också jätte bra =). Nej nu ska jag se till att jag får nått kul att göra ikväll iallafall. Bye

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

vill du handla för halva priset?



Kika in på min blogg!



Trevlig midsommar =)

2009-06-19 @ 20:51:50
URL: http://floosan.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!