Hemskt!

Gud vad hemskt =/. Såg på nyheterna att en ettårig bäbis hade dött av värme slag i en bil. Hur kan man glömma eller lämna sin unge i en bil när det är så här varmt? Man blir så ledsen när man hör om sänt där. Det är lika med hundar och andra djur man har sett att dom har glömmt i billen. Jag skulle aldrig kunna göra det.

Skriva något till mig?
Postat av: Erika

Gud så hemskt! Jag förstår inte hur de kan göra så! Tänker de inte? Usch:(

2009-06-25 @ 23:59:48
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Erika

Det värsta var ju att pappan glömt att lämna ungen på dagis utan kört direkt till jobbet och låtit ungen sitta där under hela dagen. Allt bra med dig annars?

2009-06-26 @ 00:08:33
URL: http://priggles.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!