vad vill du bli?

Hello!

Nu är jag hemma igen efter att ha träffat nägra vänner. Det var väldigt trevligt, men det vär så himmla mycket muggor så jag orkade verkligen inte vara kvar så himmla länge. Så nu kliar det på hela kroppen. Usch! Fy fan hatar myggor. Vem gör inte det?

Hur har ni haft det idag då? Min dag har varit helt okej =). Och jag hoppas att mitt paket kommer snart. Men lösnaglar och grejer. Men det tar nog i alla fall 2-3 dagar till tror jag. Jag får även hem lite grejer från Oriflame i veckan också =).

Det är en grej jag har tänkt på väldigt mycket, jag som går på Gymnasiet snart (IV ett år =(. Klantade mig mycket i högstadiet.) Vad vill jag bli när jag blir stor och gått klart skolan? Vad vill jag göra med mitt liv? det finns mycket man kan bli. Jag skulle vilja bli modefotograf, frisör, Makeup Artist. Modell kan jag bara glömma nu i allafall. Några utav dom sakerna skulle jag vilja bli. Vad vill ni jobba med? Om ni inte redan har ett jobb då =P. Skulle vara kul och höra om vad mina läsare skulle vilja bli =).

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!