090317

Hejsan bloggen!

Har nyss kommit hem från skolan, vi fick måla dom 2 sista timmarna. Vi alla hade en trevlig prat stund och mycket skratt. Vid fem tidan ska jag till stan och gratulera jocke (mosters man). Det ska bli härligt att få träffa några i släkten. Har inte träffat dom på hundra år känns det som.

Men innan det ska jag äta baguett och vila, sen när mamma ringer så ska jag klä på mig igen och sminka mig sedan åka till moster. skriver sen när jag kommit hem


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!