Hemma igen !

Hejsan bloggen!

Jag kom nyss hem från träningen och jag kan juh bara säga att det var riktigt jävla drygt, jag har juh absolut inte den bästa kondisen man kan ha heller. Men det känns väldigt skönt att göra nått bra. Det var rätt mycket folk där också så ,am får nästan slåss om sakerna.

Det vart inge stan i dag för pappa mådde inte så jätte bra. Men i morgon efter pappa har jobbat klart så åker vi in för att köpa lite saker. Dels något svart upp till så jag kan ha på begravningen på torsdag. Ja nu sa jag det, jag ska på begravning på torsdag. Det kommer att bli jobbigt och det är därför jag inte ska till skolan på torsdag och fredag, tror inte att jag kommer att klara av att vara där. Och sen ska jag på en till begravning lite längra fram , min gammel mormors begravning. Så jag mår inte så jätte bra.

Men nog pratat om det. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det TVTVTVTV hela kvällen lång. Massa saker jag ska titta på bla. Den rätte för Rosing, andra avenyn och mer. Skriver senare om jag orkar eller i morgon.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!