Dag/Kväll och godnatt =P

Hejsan!

Idag har jag vart med jennifer ungefär hela dagen och mitt öga är mkt bättre nu men i morse när jag vakna trodde jag att nån hade slagit mig det var så himmla svullet. Jag och jennifer har vell inte gjort så mycket idag mer än att vi titta på gammla top model och följa med sussie till stallet en sväng.

Efter jennifer åkte hem så satt jag och kika på lite tv sen förslyttades jag och alla andra till köket och prata om allt och ingenting. så nu är jag jätte trött och ska lägga mig. Och vi har studiedag imon och jag kan sminka mig imon :D för mitt öga är så pass bra :D SÅ JAG ÄR JÄTTE GLAD

Godnatt



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!