Halens.se

Gud vad halens.se har fått fina kläder har nästan aldrig tänkt på att halens.se finns =P. Men nu har jag fått upp ögona och kikat in där några gånger och det finns riktigt fina kläder. som den här söta klänningen för 899kr


klicka på bilden för att komma till halens.se


Jag har tittat på både färjan och ballar av stål, även jobbar med min engelska uppsats (som ännu inte är klar =/.) Men glad är jag ändå för att jag har pratat med min kompis som jag inte har träffat på ett bra tag nu

. Nyss har jag smort in kroppen med body lotion från Oriflame som luktar så himmla gott. Ja jag har nästan bara Oriflame produkter men en sak ska jag säga att dom är väldigt bra, mycket bra produkter så gå till nån ni vet säljer Oriflame och kika i en katalog eller gå in på Oriflame.se

Men nu ska jag sova så jag kommer upp till skolan i tid och sen till mormor och morfar och äta smörgåstårta =D. 


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!