Vilken dag!

Ojoj vilken dag! Jag känner mig verkligen 70kg tyngre när jag åkte från mormor och morfar. Fick träffa lite släkt och det var väldigt trevligt. Jag har inte hunnit skriva nå engelska idag =/, fick lov att sätta mig vid tv precis när jag kom innanför dörren ungefär. Man vill juh inte missa Uggly Betty och DHW =D.

Och nu är jag så trött så jag tror att jag somnar med datorn på magen här i sängen. Tur att man har en Lap top så man kan ligga/sitta i sängen. Ne nu ska jag lägga mig och kika på nån film tills jag somnar så skriver jag imon. Godnatt

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!