090903

Hejsan!

Nu är jag hemma, vi behövde tydligen datorn idag i skolan men jag lämnade min hemma :P. Men jag ska vell skriva in sakerna på datorn snart.

Efter skolan så träffa jag några kompisar och tog en fika, börjar bli en vana att gå och köpa en Vanilj latte. Stammis haha ! Nu håller jag på att lyssna på musik iallafall. Och ska vell läsa lite bloggar och greja. Senare åker jag väg och tränar fast jag har träningsvärk :P.

Och i mogron ska jag och louise åka och simma :D. kul ska det bli :).

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!