Fredag 19/12-08

Jag försov mej idag vaknade inte av klockan fast jag vakna först vid 10 tiden sen somna jag och och vakna halv 12.
Jag följde med mamma till stan och handla lite var nyvaken och jävlig =P. Så jag kom hem för ett tag sen satt mej vid datorn och skriver på bloggen.
Senare idag ska jag till stan ska åka hem till daniel med jennifer och marita, men det kommer säkert några fler.
Jag skriver mer om det imorgon. Men nu ska jag göra mej i ordning och fixa lite annat. så skriver jag senare eller imogron.

Skriva något till mig?
Postat av: ullis

kolla min blogg , ullisnorberg.blogg.se , har utmanat dig

2008-12-20 @ 12:30:02
URL: http://ullisnorberg.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!