Fredag!

Idag vakna jag vid 11 tiden. Jag blir så trött av medicinen jag tar på kvällarna. Men jag kånner mej mkt bättre i hostan och förkylningen håller på att försvinna. så det blir att ta det lungt i helgen, så jag inte blir sjuk igen. Så på måndag blire att gå till skolan som jag inte har gjort på 3 veckor.  Har vell inte gjort så mkt i dag bara vart hemma och slappat. Mamma sitter i köket och slår in julklappar så jag får inte vara där =P.
Skriver imon =).

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!