Gratisbio.se

Jag är medlem på gratisbio.se det är en väldigt bra hemsida och man kan få va med om attt vinna massa fina saker.
 Man kan även samla poäng och få gratis bio biljett och presentkort.
Jag har tyvärr inte varit medlem så länge så jag har inte kunnat samlat ihop så mkt poäng än, men det är på full gång snart är jag uppe i en bio biljett =D.

Jag tycker även ni ska bli medlem så jag lägger ut länken
Länken: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=101652

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!