Lördag kväll

Är hemma hos mamma nu. har vart här ett bra tag. när jag kom hit var min moster kicki här och hons kille här dom kom förbi för att titta på valpen. sen har jag och min lillebror vart ner på affären och köpt godis, men det var inge gott.  har tittat på tv och inte gjort så mkt. snart ska jag ut och gå med sandra en sväng tror jag om hon hör av sig...
ÅÅÅÅÅÅ JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ MIN JÄVLA HOSTA!!!!!!!!. om det inte blir bättre på måndag då ringer jag doktorn så dom får ge mej medecin så jag blir bra nån gång.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!