Lördag!

Igår var det nog den bästa dagen i år. Fast det dåliga va att jag sov så jävla dåligt pga hostan.
Mamma skicka sms och sa att en valp skulle komma hem till oss. så jag åkte dit på en gång. och väntade på att valpen skulle komma. Den kommer från en uppfödare i norrland nån stans. Charlie fick han heta :D han e skit söööööööt (det kommer bild på han sen.) Och sen ringde pappa och sa att min nya dator hade kommit :D. Kan dagen bli bättre?. Ska snart hem till mamma och ta lite bilder och umgås med båda hundarna.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!