Onsdag 17/12 - 08

Idag har jag varit i skolan vi har pysslat och bakat pepparkakor på förmiddagen och tittade på mamma mia på eftermiddagen. Sen var jag hem till mamma en sväng och lämnade kakorna och nejlika apelsin grej.
Efter det följde jag med pappa till stallet för han skulle mocka åt hästen. Fick pannkakor hemma =D pappa tyckte att jag skulle äta ärtsoppa. Fy fan det är då äcklingt....
Snart ska jag nog ut och träffa marita en sväng får se vad vi hittar på =D Det var länge sen sist

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!