Söndag

Har vaknat flera gånger i natt pga av min jävla hosta =/. Kommer vara hemma från skolan imon med och om det inte blir bättre måste jag ringa doktorn på tisdag. Idag har jag varit hos mamma jag sov där. Har vell inte gjort så mkt igentligen. Lille charlie är då en riktig tuffing, han e juh så sööt. Har tagit lite bildet på han.

Vid 6 tiden träffa jag emelie ett tag för hon skulle gå hem till sin pappa. Vi prata vell ett tag. Sen gick jag hem och tittade på Gossip Girl och Andra avenyn. Och snart ska jga försöka sova. Hoppas att inte jag vaknar nått inatt.


Charlie


Charlie sover


Ludde


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!