Tisdag 16/12-08

Det vart inget skrivande igår, det beror på att direkt jag kom hem från skolan så somna jag var så sjukt trött.

Måndag:
Idag var jag i skolan och har varit vaken hela natten för jag inte kunnat somna. Jag somna på varje lektion fast det var vell kanske bara i några minuter. Men dom 2 sista timmarna tittade vi på "Elf" och jag kanske såg 15-20 minuter sen somna jag och vaknade precis när den var slut. Det var inge god mat idag, ihop klibbade spaggetti som dom hällde vatten i =S.
När jag kom hem så slockna jag på en gång. sen ringde emelie och väckte mej vid 8 så jag gick ut och tog en rök med hon. sen gick vi in och titta på nån film. Kommer inte ihåg namnet men den var riktigt bra =D.

Tisdag:
Idag vakna jag vid 12 tiden så jag har sovit typ 12 timmar inatt, Det var skönt. Ja vad händer idag?.
Jag ska bara plugga engelska. Jo just min lärare tycker att jag ska göra NP vecka 8 redan =S. Jag tror inte jag kommer att klara det då. Men om jag pluggar på så kanske jag klarar det.
Alltså vad fan händer på nyår??? JAg vet att det är ett bra tag dit men men.

Nee nu måste jag börja plugga. skriver kanske sen om jag har nått att skriva om =P..

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!