Tosdag 18/12 - 08

Det vart lite sent skrivet idag.

Men idag har jag vart i skolan och bakat peppeerkakor med jenny och anders det fanns juh tre hela degar kvar så vi tog en var. Det var gröt till mat och det är juh skit äckligt, så jag följde med mickis anders och linda med upp till pizzerian. Jag och jenny fick dela på en tacomacka =D. Vi fick sluta tidigare =).
Åkte hem till mamma och va där ett tag. Hade beställt lite från oriflame så jag fick med mej :
- Shampo som luktar cocosnöt
- Penna som döljer finnar eller annat
- En ansiktskräm
- En fondation


(Bilden tagen efter att använt shampot.)

Sen kom pappa och Sussie och hämta mej. Vi åkte till stan och handla lite. Hemma sen så gjorde jag inte så mkt bara titta på tv och tog det lungt. Jag och Sussie titta på en film från 1968 om två 17 åringar som inte hade nå hem och drack jämt och knarka, Eller film ska jag inte direkt säga det var en dokumentär. Den var alltså sann, intressant film, men hemsk. Det finns 3 "filmer" men vi såg 2. Efter det vart det att se på bonde söker fru och sen hoppa in i duschen och prova nya shampot det lukta jätte gott och var bra =D. Lika ansiktskrämen. Gonatt

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

Hoppas det var bra :)

2008-12-19 @ 00:30:53

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!