Måndag! Ny blogg =)

Idag vaknade jag vid 12 tiden, det snöade ute UCSH hatar vintern för de är så kallt. Men julen och nyår är kul.
Ja idag ar jag bara vart hemma för jag är förkyld =/. Mina sms på mobilen tog slut igår detär inte kul =/. Jennifer kom förbi en stund på kvällen innan hon skulle med bussen, sen vart det att kolla på "Boston tea party" (Stavning?). Det var kul att se dom fulla på jobbet. Det blir att vara hemma imon också men på torsdag ska jag till skolan. Har juh hemstudier på onsdagar =).  Jag har hittat ett par inne tofflor jag vill ha men vet inte om jag ska besälla dom. Aja nu har jag inget mer att skriva om dagen.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!