Tisdag!

Idag vaknade jag vid 12 tiden som igår. Men jag hade klockan på ringning, men jag ville inte gå upp då för jag hade inge rolig natt =/. Först ligger man om tänker på sin söta hund som vi fick lov att ta bort i sommras, sen på natten drömmer jag en hemsk dröm om att min pappa dör så jag vaknade med ett ryck.

Ja iallafall när jag vaknade så var mattias hemma han hade feber fan bara sjukdomar i huset. Pappa och sussie hade var och handlade, när dom kom hem sa pappa att dom hade varit förbi och tittat på mobilen jag ska köpa efter jul. Den verkar bra =D. Jag var ut och träffade emelie en stun på kvällen vi prata och tog en rök, det skulle inte ta lång tid men jag hade varit borta i 40 min tydligen =P.

Nu sitter jag här och skriver på bloggen och har ont i magen som fan och dricker julmust =P. Nästa vecka blire att åka till Dollarstore och se om man hittar nå julklappar, det är jul snart så måste passa på att handla nu. Får se om jag kanske köper en julklapp åt mej själv.


Här en bild på bimbo min hund ... R.I.P


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!