Torsdag + Helgen

I torsdags var jag hemma från skolan igen. På eftermiddagen åkte vi med tito (katten) till djursjukhuset han fick lov att sövas ner så vi åkte till city gross och handlade medans. När vi kom hem var han fortfarnde groggig av sövningsmedlet. så nu går han på medecin och har tratt på huve..
I fredags var jag till skolan vi åt på resturangen som finns på skolan. sen på kvällen vart det att dricka öl :P. Det var trevligt. bilder kommer under =).
I lördags vart det att åka till stan och shoppa lite. jag, sandra och ullis åkte vid 11. Jag hade lite ont i huve så när vi gick in på Gina var det jätte hög musik på =/. vi åt på american take away gott :P. JAg köpte ett svart linn på JC och en skjorta på Wear it. på kvällen vart de party. Det var skoj.
idag (söndag) har jag inte gjort så mkt bara tagi det lugnt. På kvällen träffa jag emelie ett tag vi var ute och gick vi prata typ om allt mellan himmel och jord ..

 
Jag, ullis och sandra
 
Sandra och sabina

Sabina

Det där köpte jag


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!