01:00

Hello!

Sorry för dålig uppdatering under dagen, men som vanligt kan man juh säga nu mera =P så fastna jag vid tv va nån bra film på tv1000 och efter den så gick jag upp till Sandra för att hämta min laddare och plattång. Och vidare för att träffa Emelie och Maria.

När jag kom hem så tog jag en macka med räkost på mums! och började att titta på filmen en farsa till päron i Las Vegas, tror den heter så i allafall. Ni får rätta mig om jag har fel. och nu är jag så trött så jag måste lägga mig och sova lite grann.

Skriva något till mig?
Postat av: Louise

hihihhiihhi camilla <3 jag tror den heter "ett päron till farsa" ;) <3

2009-08-03 @ 11:27:02
URL: http://lillalouiseliv.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!