090802

Godmorgon!

Nyss vaknat och är fortfarande skit trött. Jag vet att jag sa igår att jag skulle börja blogga som vanligt men jag låg i soffan hela dagen och mådde inte så superbra, så jag sket i gårdagen totalt helt enkelt. Men nu börjar jag som vanligt igen. Kul att vara tillbaka. Och som ni kanske vet så var jag juh i rättvik från söndag till fredag också. Ska skriva ett inlägg om Rättviks vistelsen ikväll hade jag tänkt.

Mina sms på mobilen har tagit slut för nån dag sen och jag känner mig helt handikappad, jag klarar mig verkligen inte utan sms på telefonen. Okej om jag inte har pengar med SMS, blir galen. Måste fylla på idag.

Idag så måste jag plocka upp min packning som jag verkligen inte orkade göra igår och duscha och gå till sandra och hämta min plattång och laddare. Men nu ska jag ut och ta en cigg (Vart sugen)!

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!