090803

Hello!

Vaknade typ för en timme sen och jag börjar på att bli förkyld =/. inge roligt men bättre att bli det ny i stället för när skolan har börjat. idag ska jag städa lägenheten och tvätta, roligt va? Nej men det måste göras ibland det också. 
Juste jag glömde att blogga om rättvik men jag kan juh säga att det har varit en så underbart roligt den veckan, träffat nya folk och kommit hem sent, sovit och varit slö hela dagarna. CCW 2010 nästa =D.

Skriva något till mig?
Postat av: Kadri

stackaren. inte roligt o bli sjuk

2009-08-03 @ 15:10:10
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!