090806

Hejsan!

sorry att jag inte bloggade tidigare men jag fastna för en film på tv 1000: Romy & Michele: Blondiner har roligare. Den var faktiskt ganska bra.

När jag vaknade så vände jag på mig i sängen och jag trodde jag skulle dö, så j*vla ont i rebena så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Usch! Hatar när man har hostat och sen får man bara ont utav det. Men det blir nog bättre i morgon. Idag så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, så jag inte går och blir sjuk igen.

Shit alltså det är bara 2 veckor kvar till skolan börjar =/. Tråkigt jag som vill ligga och sova hur länge jag vill och slippa läxor och massa annat skit. Men men det är 3 långa år kvar. Men nu ska jag läsa lite bloggar och lägga mig i soffan och göra absolut ingenting.

Och nu kommer det massa kändis nyheter =)


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!