090811

Hejsan!

nu är jag hemma hos mamma och funderar så att hjärnan snart går sönder. Men det lutar väldigt mycket åt Mode och styling. för det är någonting jag skulle vilja hålla på med. Men jag ska fundera tills i morgon.

Jag och mamma åkte upp i skogen med vovvarna och jag tänkte (Som jag kommer göra hela dagen). Och snart ska jag få mat. Och det blir väldigt god mat =D. Men nu förts så ska jag visa mamma skolan om mode/styling linjen.

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

vilken skola ligger mode/styling på?

2009-08-11 @ 15:23:18
Postat av: Linnea

sv; ja det förstår jag, verkar som en riktigt kul ju :)

2009-08-11 @ 17:16:42
URL: http://muffies.blogg.se/
Postat av: s e n s u e l l t

Hej! Du är nu en av de tävlande i min blogg. För att bli månadens blogg gäller det att folk röstar på dig. Tipsa dina läsare om att du är med i tävlingen så kanske det blir du som får en länkning i en månad på min blogg!

2009-08-11 @ 20:32:43
URL: http://sensuellt.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!