090812

Hello!

Nu har jag vaknat, jag som ska ställa om dygnet. Menmen nu har jag försökt att ring till hon som håller hand om skolorna och sånna grejer, men hon återkommer 12:45 precis som igår =P. Jag har även ringt min internetbank om ett nytt lösen, men nej man måste juh åka till en bank och fixa det. Det är vell inge svårt att fixa det på deras datorn när jag pratar med dom? =S.

Kanske ska följa med sussie till stallet en sväng och hålla henne sällskap. Med det beror på om han kan komma och sko. Med det blir efter 6 fick jag höra nu.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!