090814

Godmorgon!

Eller nu kanske man inte ska säga godmorgon, men jag gör det ändå Haha. Jag vaknade kanske vid 11, men har varit riktigt trött. Och jag fattar inte hur jag ska komma upp till skolan på tisdag. Visst jag börjar 11 men ändå, det kommer blir tufft att ställa om dygnet.

Snart så ska jag hoppa in i duschen om vi inte ska handla först, vi ska ha en liten kräftskiva idag. Kräftor som är så gott. Just nu sitter jag med headset och dunkar musik.

Skriva något till mig?
Postat av: s

du är tillagd :D säg till när du lagt till mig

2009-08-14 @ 14:06:04
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!