090819

Hejsan!

Jag hade inte tiden över att blogga i morse, så det fick bli nu. Jag Har vell varit hemma i typ 2 timmar men jag har inte orkat gjort någonting.

Dom i klassen verkar jätte snälla, har vell börja pratat med några stycken som verkar skit snälla. Men det tråkiga i dag var att vi gick på nått som kallades stadsvandring, för att det är så mycket folk som kommer överallt ifrån. Och jag ser absolut inte framemot i morgon för då ska vi till hellmansö och lära känna alla ettor, visst det är vell kul att känna folk men tycker inte om att vi ska hålla på att göra olika lekar och sånt skit! Menmen det är vell så det ska vara och jag fick hem mitt schema för nästa vecka! Och det ser bra ut. Men jag vet inte om detta schema gäller hela tiden eller om det är bara nästa vecka!.

Efter skolan så träffa jag Kräftk*k! hahah Anders som jag gick i klass med förra året. va så kul att träffa han, Och jag tog hans mat HAHAH XD Nej då jag fick lite eller ja ganska mycket!


Och han ställde så klart upp på en bild till bloggen :)

Nej nu ska jag gå och hjälpa till med maten så det blir klart nån gång!

Skriva något till mig?
Postat av: Sofia Werlin

Hoppas din onsdag har varit bra :D

2009-08-19 @ 18:17:24
URL: http://sofija.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!