090822

Godmorgon!

Har nyss vaknat och det trodde jag inte, jag trodde att jag skulle sova längre idag för jag somnade senare men tydligen inte. Jahapp nu då =P Haha. Jag ska till mamma senare och lämna erik´s grejs han håller på att säljer. Sen vet jag inte  vad jag ska göra. Får se vad som händer och sker.

Men nu ska jag i allafall hoppa in i duschen, och göra mig i ordning.

Skriva något till mig?
Postat av: Sofia Werlin

Du får ha en bra lördag idag :D

2009-08-22 @ 11:23:41
URL: http://sofija.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!