090825

Hejsan!

nu har jag kommit hem från skolan, idag hade vi form & desgin nästan hela dagen. vi fick rita och måla med vatten färg :P. Min vart inte så fin, det såg ut som en tre åring hade målat XD, jag har absolut ingen fantasi över huvudtaget. Aja det blir vell bättre det också.

och i dag har jag köpt ett par skönheter :D ojoj. Bilder kommer upp i ett inlägg senare (Om jag för över bilderna på datorn annars mobilbloggar jag med dom bilderna.). Men nu ska jag ta något att äta och sen promenera ner till mamma tror jag, för att visa mina nya skönheter :)

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!