090826

Hejsan!

Nu är jag hemma! I skolan idag så gjorde vi inte så mycket igentligen bara gick igenom och sånt. Men på form & Design lektionen fick vi lära oss att rita en "människo kropp", min vart jätte ful förts men den vart lite bättre efter att jag ändrade och sånt.

Gud vilken jävla skit väder idag alltså. Bara regn hela tiden =/. Jag var hem till mamma efter skolen eftersom jag hade fått ett brev. Och jag vart skit glad när jag läste det :D. Att jag ska få operera mig den 24 september :D Ni kan inte fatta hur glad jag är alltså!

Nu ska jag läsa bloggar och sen sätta mig och titta på Tokio Hotel DVD jag fick hem igår :)

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!