090828

Hejsan!

Det vart sen bloggning i dag också :p sry. Just nu sitter jag vid min nya dator :D. Vi fick våran skoldator idag, så nu kommer jag kunna blogga på dagarna också. Och den har webcam, så nu blir det enklare att ta lite olika bilder också istället för att använda mobilen.

Jag kom nyss hem typ, har varit och handlat till min smörgåstårta som jag ska göra i morgon. Fyller mänligen år på söndag :D. Happy fyller 17år :P. ingen ålder man vill fylla precis men men det är juh som det är :P. Jagf köpte ett nytt block också men det visar jag upp senare. Ska prova camen :P ¨

Men nu ska jag gå och hjälp till med maten.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!