090829

Godmorgon bloggen!

Har nyss vaknat ungefär, men jag är fortfarande trött. Och snart måste jag börja att fixa med smörgåstårtan, men just nu så orkar jag verkligen inte. 
 
Det är jäklit surt att det inte går att instalera msn på denna dator :/. Aja jag ska prata med dom i klassen på tisdag. Jag ska inte till skolan på måndag för jag ska ta lite prover.

Ikväll blir det party :), dom ska fira mig för att jag fyller år i morgon.!
Men nu ska jag försöka vakna till och sen ordna med smörgåstårtan.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!